x 

Kundesenter

Angrerett, retur og reklamasjon

Angrerett:

Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp av varer og for enkelte tjenester. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen, gir oss melding om at du benytter angreretten (angrefrist). SANABONA AS sender alltid lenke til nedlasting av angrerettsskjema i ordrebekreftelse.

Du kan også laste ned angrerettskjema her: docDOC - pdfPDF

Vi forutsetter at varene leveres tilbake i samme stand, i samme antall og i uskadet embalasje som det ble sendt i.
Benytt original emballasje, da kjøperen selv har ansvaret for skader som skyldes mangelfull embalasje under transport tilbake til SANABONA AS.

Ved all retur skal det sendes epost til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. med en detaljert beskrivelse på hvorfor du ønsker å returnere varen.

Varene du returner skal sendes som vanlig pakkepost. Returer som sendes som oppkrav til SANABONA AS, vil ikke bli hentet.

SANABONA AS betaler tilbake beløpet i sin helhet, hvis du benytter deg av angreretten.Du må selv betale frakten for retur av varene.

Les mer om Angrerettloven her

Reklamasjon:

Dersom produktene har feil eller mangler, kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves. Feilen må foreligge når du får produktene i din besittelse. Feil du oppdager innen 6 måneder etter at du fikk produktene, skal imidlertid normalt regnes som feil som har oppstått før du fikk produktene. Melding om feil eller mangler ved produktene kan meldes skriftlig eller muntlig til oss på telefon. Dette må skje innen rimelig tid etter at du oppdager feilen eller mangelen. Du har allikevel alltid minst 2 måneders skriftlig reklamasjonsfrist. Vi anbefaler av bevishensyn at reklamasjon sendes oss skriftlig. Det er ikke mulig å reklamere på varer du selv ødelegger.

Sana Bona AS

Telefon: +47 67 15 51 01
E-post: info@sanabona.no